Humor odcinek 28

Pewna para w średnim wieku z północnej części ZFM zatęskniła w środku mroźnej zimy do ciepła i zdecydowała się pojechać na dół, na Morinię, i zamieszkać w hotelu, w którym spędziła noc poślubną 20 lat wcześniej. Mąż miał dłuższy urlop, pojechał więc o dzień wcześniej. Po zameldowaniu się w recepcji odkrył, że w pokoju jest komputer i postanowił wysłać maila do żony. Niestety omylił się o jedną literę. Mail znalazł się w ten sposób w Santiago u wdowy po obywatelu, która wróciła właśnie do domu z pogrzebu męża i chciała sprawdzić, czy na poczcie elektronicznej są jakieś kondolencje od rodziny i przyjaciół. Jej syn znalazł ją zemdloną przed komputerem i przeczytał na ekranie:
Do: Moja ukochana żona
Temat: Jestem już na miejscu.
Wiem, że jesteś zdziwiona otrzymaniem wiadomości ode mnie. Teraz mają tu komputery i wolno wysłać maile do najbliższych. Właśnie zameldowałem się. Wszystko jest przygotowane na twoje przybycie jutro. Cieszę się na spotkanie. Mam nadzieję, że twoja podróż będzie równie bezproblemowa, jak moja. PS: Tu na dole jest naprawdę gorąco”.

——————————————————————————-

Rozmawiają dwie mikrosławianki:
– Wiesz co, od wczoraj schudłam dwa kilogramy!
– To co? Przestałaś jeść?
– Nieeee! Zmyłam makijaż!

——————————————————————————

W Karczmie Lene turyści:
– Kochanie, proszę Cię, nie pij tyle.
– Nie przesadzaj, otwieram dopiero trzecie piwo.
– Jesteśmy tu od 7 minut.

===========================================

Elly kupiła sobie szafę, która wkrótce pękła.
Oddała ją do wymiany i …nowa też pękła!
W końcu wyszło na jaw, że te pęknięcia prawdopodobnie powodują drgania, jakie powstają obok okien przejeżdża tramwaj.
Przyszedł więc fachowiec sprawdzić sytuację. W tym celu zamknął się w szafie.
Wtedy właśnie wrócił Jens do domu, poszedł powiesić płaszcz do szafy
– A pan co tu robi??- powiedział zszokowany.
A fachowiec , z rezygnacją w głosie:
-A wal pan mnie w mordę, bo i tak pan mi nie uwierzy, że czekam na tramwaj

——————————————————————————–

Leci Sarmata morińskimi liniami lotniczymi.
Podchodzi do niego miła stewardessa i pyta:
– Życzy Pan sobie obiad?
– A co jest do wyboru?
– Tak lub nie.

——————————————————————————–

Policjanci nowalscy wezwani na miejsce zdarzenia oglądają ciało kobiety w wieku mocno zaawansowanym.
Ciało znajduje się w ubikacji – z głową w sedesie przytrzaśniętą deską klozetową.
Policjanci postanawiają przepytać gospodarza domu na okoliczność zdarzenia.
– Czy znał pan denatkę?
– Tak, to moja teściowa.
– Mieciu, sprawa jasna, pisz! Przyczyna zgonu: śmiertelne zatrucie domestosem podczas czyszczenia toalety

komentarze 2 so far »

  1. 1

    Erick Monde said,

    dobre, dobre! Najlepszy z tym tramwajem:)

  2. 2

    sokn said,

    No tak, bardzo pragmatyczne zachowanie fachowca 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

