Wybory Miss

Uwaga, konkurs na Miss Mikroslavii uważam za otwarty. w konkursie może wziąć udział każda kobieta z całego v-świata. zgłoszenia przyjmujemy w tym temacie na forum, na moim pw, na moim gg (8715106) oraz drogą mailową (rastamastah@gmail.com). Co napisać? otóż zgłoszenie musi (no wypadałoby żeby zawierało  ) poniższą wypełnioną ankietę, oraz może ale nie musi być zdjęcie  (prawdziwe lub nie prawdziwe to zależy tylko od kandydatek) Miss wybierzemy poprzez głosowanie ! Głosować może każdy

1. Jak szalejesz?
2. Twój styl ubierania.
3. Na co byś wydała większą sumę pieniędzy?
4. Fascynuje mnie najbardziej….
5. Nie wybaczam…
6. Zapamiętany dowcip, sytuacja…
7. Mężczyzna to… według mnie…
8. Nie umiem…
9. Lubię…
10. Nie lubię…
11. ulubiona potrawa
12. ulubiony napój
13.ulubione zajęcie
14. Zawsze chciałam być…
15. Zawsze chciałam mieszkać w…

Termin składania swoich kandydatur to 1.08.2010 do godziny 18. Głosowanie odbędzie się 8.08.2010. Ankiety oraz zdjęcia będą umieszczane na forum. Debata wszystkich zawodniczek odbędzie się w centrum konferencyjnym w Cirim w dniu 1.08.2010 o godzinie 20. Serdecznie zapraszam i pozdrawiam Artur von Schwarz – Saryoni Skrijat Wszechsłavii.

Patronat medialny:
*Obserwator Moriński
*SOKN

komentarze 4 so far »

  1. 1

    Ivette said,

    Zdradzicie czy duzo juz nadeszlo zgloszen? 🙂

  2. 2

    sokn said,

    No sokn jest głeboko zainteresowany i ilością i preferencjami kandydatek 🙂 Jak dotąd widziałem dwa zgłoszenia, Ivette i Liliany 😉

  3. 3

    Ivette said,

    Trochę szkoda, że nie więcej. W polskim v-świecie żyje wiele interesujących kobiet, czy to Karolina Sobieszek czy to pani Agnieszka z KS. Moze ktoś się jeszcze zgłosi, bo ja jestem tutaj jedynie by reprezentować RSiT a nie walczyć o tytuł (z przyczyn technicznych najprawdopodobniej nie będzie mnie na długo oczekiwanej przez wielu debacie). Pozdrawiam gorrąco. Paulina

  4. 4

    sokn said,

    No cóż, też mam nadzieję, że ten konkurs przyciągnie uwagę innych pań 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

