Przywódca v-świata – wybory

W związku z przyjmowaniem w czasie przeszłym, kandydatur, można już ładnie przejść do wyboru. Oto stosowna ankieta:

każdy może oddać po 3 głosy.

* przepraszam za brak panstw przy każdym kandydacie, ale nie byłem w stanie przyczepić osoby do konkretnego kraju.

Komentarzy 14 so far »

  1. 1

    McMelkor said,

    O, widzę, że nie tylko ktoś wystawił moją kandydaturę, ale nawet ktoś – poza mną – na nią zagłosował. To naprawdę miłe – dziękuję. 🙂

  2. 2

    franzjosef2 said,

    Jestem naprawdę wzruszony, zwłaszcza faktem, że ktoś był łaskaw zgłosić moją skromną osobę :-).

  3. 3

    Jacques de Brolle said,

    Artur Piotr i Artur I Piotr to jedna i ta sama osoba.

  4. 4

    Piotr Wolecki said,

    Yeeeaaahhh, Dziadek prowadzi! xD

  5. 5

    Ivette said,

    Jak to możliwe, że zgłoszono i mnie? :O Mogę być co najwyżej królową v-mediów, ale świata? oO Dziękuję :O

  6. 6

    Jacques de Brolle said,

    Kandydatów zgłaszano w wątku: https://sokn.wordpress.com/2010/07/06/jest-rok/

  7. 7

    Daniel Saryoni said,

    Widzę, że nasza inicjatywa się spodobała, super 🙂

  8. 9

    Żelazny said,

    WCM rzeczywiście prowadzi i to taką siłą, że obawiam się czy aby przypadkiem ktoś nie fałszuje wyborów. 😀 Z drugiej jednak strony nie ma czemu się dziwić – pewnie każdy głosujący oddał 1-2 głosy na swoich i trzeci na Franciszka Józefa. W końcu jakie szanse ma „Tyran i despota” w starciu z „Dziadkiem”.

    Początkowo sceptycznie podchodziłem do tego plebiscytu jednak teraz powoli zauważam co naprawdę on pokazuje. Pokazuje jaki powinien być władca mikroświatowy.

  9. 10

    franzjosef2 said,

    Mam nadzieję, że nikt nic nie fałszuje – czułbym się bardzo źle prowadząc na podstawie fałszywych wyników ;-).

    Najbardziej jednak przeraża mnie myśl, że teraz coraz więcej osób może zechcieć nazwać mnie „Dziadkiem”, mimo że nie jestem zdecydowanie osobą sędziwą ;-).

  10. 11

    sokn said,

    Wiesz Żelazny, w takich sondażach założyć trzeba uczciwość graczy. 😉 Juan na pewno nie zakładał możliwości fałszerstwa, gdy komponował ten spis.

    W kwestii tego, co należy się Twórcy Sarmacji. No cóż, ile ludzi, tyle zdań, ale ja zdejmuję kapelusz przed tym dziełem.

  11. 12

    Daniel Saryoni said,

    Co by nie mówić to jedna z największych ankiet w historii SOKN i największa taka inicjatywa w ostatnich latach 😉


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

