Krótko z nowym Skrijatem

Rozmowa z Arturem von Shwarz – obecnym Skrijatem Wszechsławii, głową Mikrosławii.


J.S. – Już jakiś czas temu, zostałeś wybrany na nowego Skrijata. Spodziewałeś się tego?

A.S – Jeżeli mam być szczery, to tak. Obserwowałem reakcje obywateli, miałem dobry program wyborczy i wierzyłem że mi się uda 😉

J.S. – Co będzie Twoim pierwszym zadaniem, które doprowadzisz do realizacji?

A.S. – Najpierw zajmę się OP i oddelegowaniem ambasadorów na placówki. Dałem Danielowi wolną rękę w sprawie OP, jako że ustawa już przeszła a On ma dobre stosunki z RSiT i na swoim koncie wiele wspólnych projektów. Miał też ogromny wkład w samo OP dlatego stwierdziłem, że świetnie się do tego nada. Kolejnym projektem który planuje to system militarny, rozpoczęty przeze mnie kiedy jeszcze byłem głównodowodzącym, plany budowy baz już mamy jak i sprzętu trzeba tylko rozplanować ich położenie i zacząć budowę 😉

J.S. – No właśnie – ambasady! Jak widzisz sprawę polityki zagranicznej ZFM?

A.S. – Planuje ją podtrzymywać na takim etapie na jakim jest obecnie, odwiedzę też kraje z nami zaprzyjaźnione. Może spróbuje zdziałać coś w UM jako że mam mandat skrijacki. Jeśli się nadarzy okazja do współpracy z mikronacją, nie jestem przeciwny

J.S. – Nie uważasz, ze obecnie system kontaktów Mikrosławii z innymi panstwami, jest zbyt rozbudowany i nieefektywny?

A.S. – Cóż łatwo zauważyć, że mamy wiele kontaktów i mało ambasadorów i jeszcze mniej działających ambasad. planuje ograniczyć ilość działajacych ambasad do koniecznego minimum, które bedzie jakoś dobrze prosperowało

J.S. – Do jakich państw chcesz się ograniczyć?

A.S. – RTiS, Okoczia, Arctiq, Nordia.. jeśli ją odnajdziemy z dzialającym forum Al Rajn… kilka najbliższych nam 🙂

Skomentuj

