Wśród powrotów – Nachrow Cypulski

Nachrow Cypulski – stary obywatel Nowalu.  Teraz juz Mikrosławii. Osoba bardzo ciekawa i dynamiczna, która nie boi sie kontrowersji.

J.S. – Niedawno wróciłeś do Nowalu. Z miejsca wyszedłeś także z kilkoma inicjatywami – gród Moxpinburg, Zakon. Co skłoniło Cię do powrotu? Jakie masz teraz cele w v-życiu?

N.C. – Do powrotu namówił mnie JKM Matt Zdolny. Długo nie musiał mnie przekonywać , wolny od obowiązku nauki , zdana matura , mam teraz więcej czasu dla siebie i na to co lubie. Miło jest oderwać się troche od realnego życia i stać się kimś innym w v-świecie. Moim najważniejszym celem jest przywrócenie znaczenia Nowalu jako państwa. Nie chcę aby odłączał się od federacji , chcę aby był jej najważniejszym i dominującym członem. Wiem że nie będzie to łatwe gdyż ustrój nie pozwala na to aby wprowadzać coś na „własną rękę”, ale myśle że pomysły , które będę chciał wcielać w życie raczej każdemu powinny się podobać. Sęk w tym , iż nie zamierzam działać na rzecz innych krajów federacji , Oni mają swoich mieszkańców , którym powinno zależeć na tym aby coś się działo.

J.S. – Jak juz wspomniałem – działasz w Moxpinburgu. Chcesz go odbudować, na starą modłę, czy też zbudować coś nowego? Co ze starym Moxpinburgiem?

N.C. – Moxpinburg to moje ulubione miasto od samego początku, postanowiłem objąć je protekcją. Pragnę utworzyć coś nowego , oryginalnego. Zakon ma stanowić podporę dla samego Grodu, jak wiadomo mocne miasto to takie , w którym struktury są ze sobą ściśle powiązane. Jednakże to jest tylko początek , sami zobaczycie co jeszcze zamierzam zrobić. Stary Moxpinburg niestety pozostanie tylko częścią dziedzictwa, spuścizną po przodkach , nie zamierzam go odbudowywać. Nowy Moxpinburg z pewnością godnie go zastąpi.

J.S. – W Nowalu znany byłeś z ostrego temperamentu i konkretnej, czasem i kontrowersyjnej, działalności. Czy będzie tak i tym razem? Co chcesz wnieść do Mikrosławii?

N.C. – Cóż mój temperament raczej się nie zmienił , jeżeli coś mi się nie to podoba nie zamierzam tego zostawić samemu sobie – reakcja musi być odpowiednia , czasem jak to nazwałeś „kontrowersyjna” , tylko tak można zwrócić uwagę na problem. Tylko taka działalność jest w stanie otworzyć ludziom oczy , niektórzy są jednak zbyt ograniczeni żeby zauważyć głębszy w czymś głębszy sens. Coś co na pozór wydaje się być złe wcale nie musi takie być. Do mikrosławii zamierzam wnieść przede wszystkim „nowość” – nie będę ukrywał , że nie podoba mi się ustrój. To że większość czegoś chce nie oznacza że jest to dobre dla państwa. Zamierzam , stawiać opór takiemu myśleniu i „walczyć” z tym. Oczywiście w miarę rozsądku , nic na siłe.


J.S. – Byłeś mieszkańcem Nowalu. Kraju, który jest obecnie częścią federacji. Jak oceniasz ten czas, od Twojego zniknięcia, aż po powrót?

N.C. – Jeszcze nie przejrzałem całego forum ale ogólną myśl już poznałem. Połączenie się i stworzenie Mikrosławii było dobrym pomysłem , zapewniło to aktywność na forum – co jest bardzo ważne dla poprawnego działania państwa. Nie podoba mi się jednak typowy „śmietnik” na forum. Każdy pisze gdzie chce , ważne informacje umieszczane są w miejscach gdzie najmniej bym się tego spodziewał. Część forum stanowią nic nie warte wątki które tylko wprowadzają chaos i zamęt. Dziwi mnie że nie archiwizowaliście starych tematów , a także zezwalacie na taką samowolkę w ich tworzeniu. Wiem , nie można nikogo ograniczać , ale to co się obecnie dzieje to przesada.

J.S. – A jak widzi Ci się cały kraj? Jak oceniasz Mikrosławię?

N.C. – Mikrosławia to ciekawy kraj. Ludzie są tu niezwykle interesujący. Przyglądam się każdemu z osobna i już wiem kogo będę wspierał a kogo zwalczał. Ogólnie mogę powiedzieć ze Mikrosławia przekonała mnie do siebie chociaż wiele rzeczy należałoby poprawić lub całkowicie zmienić.

Jak widać po ostatnich wydarzeniach w Mikrosławii, powroty w v-świecie się zdarzają i przynoszą ze sobą wielkie nadzieje. Jest to także dla nas znak, że dobrze zarządzamy krajem, skoro sentyment i obecny stan, przekonują starych obywateli do powrotu.

komentarze 3 so far »

  1. 1

    Elly Zapoloy said,

    Czy Twój sposób „zwalczania” nie spowoduje odpływu ludzi z Mikroslawii?

  2. 2

    sokn said,

    Albo przypływu? 😀

  3. 3

    NaChrow said,

    Jak spowoduje odpływ to tylko nic nie wartych jednostek ;] Co może skutkować pojawieniem się nowych mieszkańców (gdy już zobaczą, że Mikrosławia to poważny kraj z poważnymi ludźmi)


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

