Do wyborów… gotowi, do startu, start!

Wielkimi krokami zbliżają się 5 już wybory na Skrijata Wszechsławii. Do walki o ten urząd stanęło 4 kandydatów – Jens Harlsson, Daniel Saryoni, David Perez oraz Artur von Shwarz. Pierwszy, swoją kampanię, zaczął David. Oto krótki wywiad z nim:


J.S. – Jako pierwszy rozpocząłeś kampanie wyborczą. Jaki jest wedle Ciebie, klucz do sukcesu i zwycięstwa w wyborach?

D.P. – Mówienie obywatelom ZFM prawdy. Ale ta prawda musi podobać się obywatelom. W końcu nie wybiorą mnie, jakbym powiedział, że będą źle traktowani. Ale na szczęście nie jest to prawdą.

Chyba piszę trochę niezrozumiale.

Prawda musi być dobra dla obywateli. Ale nie chodzi o to, żeby ukrywać jej część!


J.S. – Wywiesiłeś już kilka plakatów w Nowym Gallindonie i Lene. Czego więcej można się spodziewać, po Twojej kampanii?
D.P. – Cóż, uczestnictwo w debacie, przemówienie…

Każdy Nowalczyk chodzi do Karczmy Lene.

A w ogóle to mi się podoba, że uznają mnie za takiego obywatela.

J.S. – Jak oceniasz swoich przeciwników? Kto będzie dla Ciebie najtrudniejszym rywalem?

D.P. – Hmm… Muszę sie zastanowić…

Wydaje mi się, że Jens Harlsson. Artur von Schwarz nie wydaje mi się groźny, ponieważ ostatnio go coś nie widzę na forum, a nie będąc na forum nie poprowadzi kampanii.

A Harlssona wybrali na vojvodę, a więc im się podoba.


J.S. – A obecny Skrijat? Daniel Saryoni?

D.P. – Widzę, że zrezygnował


J.S. – Niektórzy uważają Cię, za najbardziej imprezowego obywatela Mikrosławii. Nie stronisz od alkoholu i nietypowych zachowań. Czy uważasz to za swój atut?

D.P. – Każdy Nowalczyk chodzi do Karczmy Lene.

A w ogóle to mi się podoba, że uznają mnie za takiego obywatela.

Nie wiedziałem o tym.


J.S. – Dziękuję za wywiad. Życzć powodzenia w kampanii 😉

D.P. Cieszę się z tego wywiadu i dziękuję również.

komentarze 4 so far »

  1. 1

    David Perez said,

    TAK! TAK! TAK!

  2. 2

    Elly Zapoloy said,

    No to wielu glosów Ci życzę 🙂

  3. 3

    David Perez said,

    Dzięki 🙂

  4. 4

    dobra żona said,

    Spambotem.


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

