Krótko z Elly Zapoloy

Elly Zapoloy – jedna z najmłodszych obywatelek Mikrosławii. Druga kobieta w kraju pod względem stażu. Nie stroni od zabawy i aktywnego trybu życia


J.S. – Witaj Elly, jak sezon ogórkowy?

E.Z. – Sezon ogórkowy kojarzy mi się z wolnym czasem i nadrabianiem zaległości kulturalnych. Dla mnie to najmilszy okres w roku.


J.S. – Jesteś już jakiś czas u nas w Mikrosławii. Z tego co idzie zauważyć, jesteś stałym bywalcem karczmy, czy tez innych miejsc w których ludzie się bawią. Widać Cię nawet w Teatrze. Skąd taka siła do aktywności? Nie czujesz zmęczenia takowym życiem?

E.Z. – Karczma to swoisty folklor, biesiadnicy nie są skrępowani żadnymi przepisami. wypowiadają luźne kwestie, bawią się. To najlepsze miejsce do nawiązania kontaktów, wzajemnego poznania się. A Teatr lubię i często będę tam zaglądać. Mikrosławia to przednia zabawa, mowy nie ma o zmęczeniu czy zniechęceniu.


J.S. – Jak już wspomniałem wcześniej, odwiedzasz wiele miejsc i to bardzo często. Które jednak jest Twoim ulubionym miejscem i dlaczego?

E.Z. – Ulubionym miejscem jest i zostanie Karczma! Nie pasjonuje mnie aż tak bardzo polityka. Wolę kulturę w bardzo szerokim tego słowa znaczeniu. Nie lubię żadnych nakazów, zakazów i rozkazów. Zdaję sobie doskonale sprawę z tego, że są potrzebne, dostosowuję się do tego, ale w życiu politycznym Mikrosławii będę się znikomo udzielać. Mam nadzieję, że nasi politycy mi to wybaczą.


J.S. – Z inicjatywy Jensa, powstanie u nas niedługo pierwsza wieś. Czy zamierzam w związku z tym opuścić miejsce swojego zamieszkania – Lene, na korzyść wsi?

E.Z. – Dobry pomysł z tą wsią! Z góry jednak zaznaczam, że w żadnych polowaniach na zwierzynę leśną nie będę brać udziału, chyba, że to będą „bezkrwawe łowy”! Nie przeprowadzę się na wieś, wybrałam Lene i tam zostanę. Nie znaczy to jednak, że nie będę odwiedzać Śliwowic.


J.S. – Niedługo kolejne wybory Skrijata. jak oceniasz dotychczasową pracę Daniela i kogo widzisz na tym stanowisku dalej?

E.Z. – Za krótko jestem obywatelką Mikrosławii by ocenić pracę Skrijata, nie mam porównania, pozwolisz Juanie, że w tym temacie wypowiem się innym razem. Jeszcze nie wiem na kogo będę głosować w następnych wyborach, mam na myśli dwóch kandydatów, zastanowię się i zagłosuję.

J.S. – Dziękuje za poświęconą mi uwagę. powodzenia!

E.Z. – Również dziękuje i wzajemnie!

1 Response so far »

  1. 1

    David Perez said,

    Elly, świetnie! Dlaczego nie powiedziałaś o mnie?


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

