Jens Harlsson – krótka rozmowa o Mikrosławii

Podczas sezonu ogórkowego, w v-świecie zawiewa nudą, czas więc prześwietlić co niektórych i przeprowadzić kilka wywiadów. na pierwszy ogień idzie Jens Harlsson – Vojvoda Nowalskiego Kraju Związkowego.


J.S. – Niedawno zostałeś nowym Vojvodą Nowalu, mimo iż jesteś przeciwnikiem tego urzędu. Możesz nam zdradzić aspekty, jakie wiążą się z tym urzędem?

J.H. – Zostałem Vojvodą z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że nie było chętnych, a po drugie dlatego, bo myślałem, że dzięki tej funkcji przegłosuję niektóre swoje pomysły.

J.S. – Zainicjowałeś również utworzenie wsi. Skąd ten pomysł? Masz już jakieś plany, co do nowego obiektu administracyjnego w Mikrosławii?

J.H. – Pomysł wziął się z głowy, pomyślałem, że czegoś takiego jeszcze w Mikrosławii nie było. Co do planów, to większość już przedstawiłem w Parlamencie Nowalskim. Na zachętę tylko powiem, że będzie ciekawie.

J.H. –  Wstępnie zgłosiłeś swoją kandydaturę na Skrijata Wszechsławii. Jak oceniasz swoje szanse? Masz może już jakiś program wyborczy?

J.S. – Szanse podejrzewam, że mam raczej małe, ale to mnie wcale nie zraża. Co do programu to mam, ale tylko w zarysie. Na pewno chciałbym zreformować prawo karne, i wprowadzić kilka zmian w Konstytucji, bo jest tam wiele „dziur”.

J.S. –  Z karczmy Lene, i nie tylko, znane są już Twoje sprzeczki z Karolem. Jednak mimo wszystko, nie żywisz chyba do niego urazy?

J.H. – Nie, skądże. Lubię Karola, nie uwierzysz, ale czasami nawet się zgadzamy. Sprzeczki wynikają z moich konserwatycznych poglądów. A jak się rozmawia z takim liberałem jak Karol, wystarczy mała iskra. Ale powiem to raz jeszcze: Karola lubię i nic do niego nie mam.

J.S. –  Jesteś tez Mikrosławianinem od pewnego czasu. Wcześniej zaś, byłeś obywatelem Nordii. Jak oceniasz życie tutaj?

J.H. – Różnica jest olbrzymia. Mikrosławia tętni życiem, wiele tu się dzieje, i system, bardzo podoba mi się socławizm.

J.S. – Dziękuję za krotką rozmowę

J.H. -Dziękuję za wywiad.

komentarze 4 so far »

  1. 1

    sokn said,

    Nowalska Partia Narodowa to formacja liberalna? O rzesz! 😛 Hi hi, no liberałem to jeszcze nie byłem, ale to fajna fucha 😀 Ciekawe kiedy pr. Tusk mnie przyuważy….

  2. 2

    hans505 said,

    Czemu nikt ze mną nie chce wywiadu? 😀

  3. 3

    David Perez said,

    A ze mną? Jestem kandydatem na Skrijata Wszechsławii! 🙂

  4. 4

    David Perez said,

    No i wywiad ze mną jest.


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

