Okoczia świętuje!

Na czacie byłem, kojotówkę piłem, ze squaw rozmawiałem, szamankę widziałem! Białe bizony, to dopiero ciekawa sprawa, którą postronnemu obserwatorowi próbowano wytłumaczyć prosto i przystępnie, to oczywiście wina Bobrów! Uranowe mieszane z kojotówką, a może coś innego. Faktem jest, że dziwna poświata wskazuje na uranowe. Najlepiej jednak na okocziańskim czacie bawili się goście z ZFM Daniel i Artur, którzy wytrwale badali cierpliwość i gościnność Szamanki, która jest niewątpliwą ozdobą Okoczii. Ze swojej strony mogę jednak powiedzieć, że zarówno Szamanka, jak i inne squaw, to bardzo zmyślne istotki i potrafią kojotówkę polewać równie sprawnie, jak białogłowy, co opisałem już w innym miejscu. Bizon jest zdrowy i smaczny, bo jest smaczny i zdrowy! 😀 Samotny Wilku dzięki za zaproszenie, Karol.

Poważniejąc trzeba podkreślić, że wielkim błogosławieństwem dla Wirtuala są wyznawcy leniwizmu! Sto lat Okoczio!

komentarze 2 so far »

  1. 1

    Szamanka ma newry ze stali, że z nami tak długo wytrzymała 😀

  2. 2

    Biała Wilczyca said,

    Taka rola Szamanki. 🙂 Cieszy nas, że Goście miło spędzili czas uczestnicząc w naszym Święcie!


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

