Służebna rola v-prasy – część 4

Garść historii v-prasowej wywołała o dziwo dość nieoczekiwane reakcje, gdyż już sama historia publicystyki dla wirtuala okazuje się być fascynująca. Ekhem, co?!! <bezgraniczne zdumienie> A tak, tak, fascynująca. To co robimy w wirtualu nas zwyczajnie i po prostu fascynuje, w wersji minimalisty, lub aż nas fascynuje i wciąga w wersji maksymalisty. Tu mamy podgląd na prosty w sumie zabieg socjoterapeutyczny, gdy te same wydarzenie, tę samą czynność określamy zimno i beznamiętnie lub gorąco i z emfazą! Jednak co by nie powiedzieć o znudzeniu i zmęczeniu materiału (w tym wypadku chodzi o uczestników Pollina, o v-ludzi), to oprócz niewątpliwych walorów tworzonych platform v-życia wielką rolę dla jego podtrzymywania ma wysoki i ciekawy poziom v-prasy. Platformy v-życia wymagają pewnej reklamy, a tę jednak najlepiej zapewnia publicystyka na tematy nas interesujące. SOKN, jako agencja pełna pomysłów redakcyjnych, testowała kilka sposobów realizacji swej misji. Najbardziej udane chyba są bloki informacyjne typu relacje z v-mundialu, czy przeglądy mikrosławieńskie, czy ogólno-v-światowe.  W nich tkwi siła i kwintesencja v-bytu prasowego nie tylko dla SOKN, ale i dla wszystkich wydawnictw o charakterze informacyjnym. Zasadniczo, agencja prasowa, v-prasowa, mogłaby funkcjonować w oparciu tylko o ten blok działalności publicystycznej, a z drugiej strony jest on dla niej czymś absolutnie niezbędnym, czymś koniecznym do zainteresowania czytelników wydawnictwem. Koniec części czwartej…

logo agencji informacyjnej

z Al Rajn

Reklamy

1 Response so far »

  1. 1

    Wspaniały cykl. Czytam go od pierwszej części 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: