Sułtan wypowiedziała się na temat UM

Na łamach Dar Al-Hayat pojawił się mini wywiad z Sułtan Al Rajnu na temat Unii Mikrooceanii oraz stosunków tej monarchii z Okoczią, w których doszło do pewnego zawirowania związanego z nieco zbyt mocnym słownictwem użytym podczas dyskusji na tematy UM. W treści wywiadu zwraca uwagę poparcie dla idei Unii z ust Monarchini:

KaT: Chciałbym wiedzieć i myślę, że nie tylko ja czy Jej Wysokość jest przeciwna powstaniu Unii Mikrooceanii bo takie chodzą słuchy, wyrazem tego może być fakt odmowy Małej Karty. Dlatego pytam czy działania jakie podjęła Jej Wysokość są polityczne i wymierzone w Unię.

JW Sułtan: Szanowny Panie Redaktorze stanowczo chciałam zaprzeczyć krążącym w v-świecie pogłoskom, że jestem przeciwniczką powstania Unii Mikrooceanii oraz tym iż odmowa podpisania Małej Karty to działania polityczne dla storpedowania jej prac. Jestem gorącą zwolenniczką tworzącej się właśnie Unii Mikrooceanii i zapewniam jako głowa państwa, że gdybym była przeciwna powstaniu Unii nie zgodziłabym się już na samym wstępie aby Federacja Al Rajn uczestniczyła w pracach Szczytu Państw Zachodnich. Wracając do Małej Karty Unii Mikrooceanii to odmówiłam jej podpisania z powodu kilku artykułów, które zbudziły moje zastrzeżenia. Zaraz po odmowie podpisania Karty niezwłocznie poinformowałam naszych delegatów… <czytaj całość>

Skomentuj

