Autobiografia? Czemu nie?

Magazyn Grafit z Dreamlandu jest pismem nieco chimerycznym, ale w ostatnich dniach pojawił się pełen humoru artykuł na jego łamach. Otóż jeden z redaktorów tego pisma postanowił opisać swoje v-życie (żeby nie być gołosłownym, to Autor napisał dosłownie „moje v-życie„, co powinno ukrócić dyskuję na temat nierzeczywistego wirtuala i tym podobnych idiotyzmów znudzonych v-światowców) w sposób zabawny z błyskiem w oku i nie stroniąc od rzucenia tą, czy inną tajemnicą do gawiedzi. Poniżej fragment tekstu i odnośnik do całości:

Zastanawiałem się co napisać w “Graficie” wymyśliłem, że napiszę o… sobie! Tak napiszę tu swoją autobiografię, a co mi szkodzi
Moje v-życie zaczęło się 9 kwietnia 2007 roku. Wtedy to zamieszkałem w Królestwie Scholandii, spędziłem tam bez wątpienia wiele wspaniałych chwil… Poznałem swoich pierwszych v-przyjaciół, zostałem na kilka dni Ministrem Spraw Wewnętrznych… W czasie piastowania funkcji MSW … <czytaj całość>

Komentarzy 5 so far »

  1. 1

    Arturion said,

    Mam jedną uwagę mianowicie jestem jedynym redaktorem w Graficie (co prawda na liście jest nas trzech ; ) ).

    Bardzo mnie cieszy, że aż tak się panu spodobał mój artykuł : )

  2. 2

    Fisher said,

    Nierzeczywisty wirtual? Co to jest rzeczywistosc? Czy wirtual nie jest nierzeczywisty z definicji?

  3. 3

    sokn said,

    Nie jest, gdyż dzieją się w nim rzeczy i wydarzenia aktualne, na przykład abdykacja Drążkiewicza z tronu Scholandii. Wirtual jest równoległą symulacją reala.

  4. 4

    Fisher said,

    Tak ale jest to sztuczna rzeczywistosc. Taka jest z reszta definicja wirtualnego swiata.

  5. 5

    sokn said,

    Nie mniej jednak można napisać jak najbardziej realną autobiografię z życia w tej sztucznej rzeczywistości. To się nieco wymyka definicji, nieprawdaż?


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

