Sondaż na zlecenie ministra kultury w Dreamlandzie

Minister kultury i nauki Królestwa Dreamland uznał, że realizacja ambitnego planu scalenia wartości kulturalnych v-państwa w jednym miejscu wymaga aprobaty v-rodaków i dlatego ogłosił na liście dyskusyjnej projekt:

Drodzy Dreamlandczycy!

Niedawno miałem zaszczyt przedstawić plan pracy Ministerstwa pod moim
kierownictwem. Dzisiaj rozpocząłem od pierwszego, podstawowego kroku
przed podjęciem jakichkolwiek działań przy tworzeniu Centrum Kultury,
o którym wspominałem w moich planach. Z racji tego, że sam pomysł
wywołał dyskusję i zwrócił mi uwagę na wiele rzeczy, postanowiłem
zwrócić się do Dreamlandzkiego Ośrodka Studiów Społecznych z prośbą o
przeprowadzenie ankiety. Choć ankieta nie jest w żaden sposób wiążąca
obiecuję, że moje dalsze działania zależeć będą od jej wyników. Jest
to projekt na tyle ważny, że móc się wypowiedzieć powinien każdy
obywatel Królestwa, a ja nie mam zamiaru działać wbrew woli
mieszkańców Królestwa, gdyż to państwo jest dla mieszkańców, nigdy na
odwrót.

Zapraszam do wzięcia udziału w ankiecie, szef DOSS podał już na liście
dyskusyjnej adres, pod którym można się wypowiedzieć.

Łączę wyrazy szacunku,
/-/ Paweł Erwin markiz de Archien-Liberi
Minister Kultury i Nauki

Skomentuj

